تمامی فیلم های آموزشی این فروشگاه در وبسایت sanaye20.ir با تخفیف ویژه ارائه شده هست. پس حتما جهت خرید چنانچه نیازمند قیمت پایینتر هستید وارد سایت sanaye20.ir شوید

شناسایی و رتبه‌ بندی عوامل موثر بر استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از روش‌های MCDM(همراه با مطالعه موردی)

شناسایی و رتبه‌ بندی عوامل موثر بر استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از روش‌های MCDM(همراه با مطالعه موردی)

شناسایی و رتبه‌ بندی عوامل موثر بر استفاده از IBC(خدمات بانکداری الکترونیک)با استفاده از روش‌های تصمیم‌گیری چندشاخصه در محیط فازی(همراه با مطالعه موردی)

ورود تکنولوژی اطلاعات و اینترنت به عرصه مبادلات مالی، ضمن تسهیل این مبادلات ، تا حد زیادی از میزان هزینه های مالی کاسته است. به همین دلیل تمام بانکهای بزرگ دنیا به دنبال ورود هرچه سریع تر و جدی تر در بازارهای مبادلات الکترونیکی و ارائه خدمات بانکی از طریق اینترنت به مشتریان خود هستند. هدف از انجام اين پژوهش ، شناسایی و رتبه بندی مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر بکارگیری خدمات بانکداری اینترنتی می باشد.در این پژوهش ابتدا از روش دلفی فازی برای تصمیم گیری گروهی و از نظریه فازی برای شناسایی مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر بکارگیری خدمات بانکداری اینترنتی استفاده شده است. سپس در ادامه به کمک رویکرد TOPSIS فازی به رتبه بندی مهم ترین مولفه های شناسایی شده از دیدگاه مشتریان پرداخته میشود.

 

فرمت پروژه: DOC (ورد) 18 صفحه



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 52,000 تومان
(شامل 5% تخفیف به مدت محدود)
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
توجه: برای خرید امن و دانلود سریع و بدون مشکل لطفا اگر اتصال به اینترنت از طریق ف.ی.ل.ت.ر.شکن یا V.P.N دارید ابتدا این ابزار را خاموش و قطع کنید تا جهت ورود به درگاه پرداخت دچار مشکل نشوید.
ایمیل
موبایل

کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
bank_169540_8133.zip80.5k